Friday, August 1, 2014

ညီမေလးတစ္ေယာက္ အေမး


 
 
 
ေမာင္ေလးညီမေလးတို႕ေရ ... သိတ္ျဖဴစင္တဲ့ ညီမေလးတစ္ေယာက္လာေမးတဲ့ေမးခြန္းေလးပါ ... ေမာင္ေလးညီမေလးတို႕ေတြလဲ ... အဓိကမေလးကေမာင္ေလးေတြေပါ့ ... ခ်င့္ခ်ိန္စဥ္းစားတတ္ေအာင္ပါ ....

မမ ညီမေလး က ဗုဒၶ ဘာသာ ၀င္ တေယာက္ပါ ဘုန္းၾကီး ေက်ာင္းမေရာက္ေပမဲ့ ဘုရာ မွန္မွန္ ႐ွိခိုး ပီးမွ အိပ္ပါတရ္ ဘာသာေရးကို အရမ္းႀကီး အလုပ္ေပမဲ့ ပစ္လဲမထာတဲ့ သုူမ်ိဳးေပါ့ မမ ရယ္

ညီမ စိတ္ထဲမွာ မတင္မက် ဖစ္ေနတာေလး ေမးခ်င္လို႔ပါ

ညီမ သယ္ရင္း က ခရစ္ယာန္ ဘာသာ၀င္ ပါ ညီမတို႔က ငယ္ေပါင္း ေတြပါ အရမ္းလဲ ခ်စ္ၾကပါတရ္ သူ႔ ဘုရားေက်ာင္းလိုက္သြားပီး ဘုရားေက်ာင္းတတ္တဲ့ ေန႔ ႐ွိသလို ညီမတို႔ ဘုရား မွာ သူနဲ႔အတူ အလႉ လုပ္တာေတြလဲ ႐ွိပါတရ္

ညီမ စိတ္ထဲမွာဖစိေနတာက သူ႔ ဘာသာ ကို လက္ခံ လာတာပဲ မမ ညီမ ေျဟခ်င္တာက သူ႔ဘာသာထဲ ၀င္ခ်င္သြားတာမ်ိဳးေတာ့မဟုတ္ဘူး ညီမ ဘာသာ ညီမ လက္ခံ သြားတာ

ဘာသာ ေျဟင္းခ်င္စိတ္ကေတာ့ လံုး၀ မျဖစ္ေပၚေပမဲ့ ညီမ သခင္ေယ႐ႈ ကို လက္ခံ လာတရ္

သူ က တကယ္႐ွိတရ္ ႀကီးျမတ္တရ္ ေလးစားတရ္ တခါတေလ ညီမ စိတ္ညစ္စရာ ေတြ ကို သူ႔ကို တိုင္တည္ မိတရ္ ညီမ မွားေနပီလား မမ

ညီမ သူ႔ကို တိုင္တည္ ရင္ဖြင့္တည္ အဲ့ေလာက္ပါပဲ ညီမတို႔ ဘာသာေရးအလုပ္ေတြကိုလဲ ညီမ လုပ္ေနျမဲ လုပ္ေနဆဲပါပဲ ညီမ အေပၚ အမ ရဲ႕ အျမင္ေလး သံုးသပ္ေပးပါမရယ္...ညီမ ငရဲၾကီး မွာလဲ ေၾကာက္တရ္.. .. မမ Reply ကို ညီမေစာင့္ေနပါရေစေနာ္....ညီမေလး.. ...

★ ★ ညေလးေလာေလာဆယ္ အမကအလုပ္မွာညေလးရဲ႕ ေနာက္၄နာရီမွျပီးမယ္ အမေအာ့ဖ္လိုင္း ပို႕ထားေပး မယ္ေနာ္

★ ★ ညီမေလးေရ အမတို႕သာသနာေတာ္က ကံကံ၏အက်ိဳးကိုယံုၾကည္တယ္ ေလ ညီမေလး နားလည္ေအာင္ ေျပာရရင္ ဥပမာ ညီမေလးမွာ ခက္ခဲတဲ့ျပသနာ ရွိေနတယ္ဆိုပါေတာ့

ဒါကလဲ ဒီကံက ညီမေလးေနာက္မွာ တေကာက္ေကာက္ လိုက္ပါလာတဲ့ အရင္ ကျပဳခဲ့တဲ့ ကံေတြေပါ့ ညီမေလးရယ္ ညီမေေလးမွာ ျဖစ္မယ္ပ်က္မယ္ဆိုတာပါလာျပီးသား ....

ဒါေပမယ့္ အဲ့ျဖစ္ရမယ့္ကံ အျပစ္ကုန္သြားးရင္ အက်ိဳးေပးခြင့္ကုန္သြားရင္ အလိုလုိေျပလည္ျပီး ရပ္သြားတာပဲ ( အမေျပာတာက ညီမေလးမွာ အျပစ္ တမတ္ဖိုးရွိရင္ တမတ္ဖိုးေလာက္ ကေတာ့ စိတ္ညစ္ စိတ္ပူ စိတ္ဆင္းရဲရမွာ .... ) အဲ သူ႕အတိုင္းအတာထိျပန္ခံရျပီးသြားရင္ေတာ့ သူ႕ဖာသာ တစ္နည္းနည္းနဲ႕ေျပလည္သြားတာပဲေလ ...

ဒါကို ညီမေလးက ပူေလာင္ေနတယ္ ..စိတ္ပူေနတယ္ ... အင္း ငါတို႕ဘာသာမွာ ဘုရားကို ဆုေတာင္းရင္ မျဖစ္ဖူး မိမိကံေၾကာင့္လို႕ပဲေျပာလိမ့္မယ္ ဆိုျပီး ျပသနာေတြကလဲ အရမ္း တက္ေနျပီ ဆိုေတာ့ ..... ညီမေလးကၾကံ မိၾကံရာ သူမ်ားဘုရားသြားဆုေတာင္းတယ္ ဆိုပါစို႕ ... ဒါမွမဟုတ္ တန္ခိုးရွင္ ဆိုတာေတြမွာ သြားကပ္မယ္ဆိုပါစို႕ .... ( အမွန္က မိမိျပဳခဲ့တဲ့ကံ မိမိကိုယ္တိုင္ဓမၼနဲ႕ သံုးသပ္ဆံုးျဖတ္ရမွာ )

၀ဋ္ေၾကြးကုန္လို႕ျပသနာက သူ႕အလိုလို တနည္းနည္းနဲ႕ ေျပလည္သြားတာကို ဆုေတာင္းလို႕ ေျပလည္ သြားတယ္လို႕ ထင္ကုန္ေရာ .....

ညီမေလးမွတ္ထား ေလာကၾကီးဟာ ညီမေလးေသေန႕ေစ့ကံကုန္တာကလြဲလို လူတိုင္းကို မခံနိဳင္တဲ့ ေသာက ဒုကၡ မေပးဖူး ညီမေလးးး


ညီမေလးဆုမေတာင္းလဲ အခ်ိန္တန္ ေျပလည္သြားမွာပဲေလ ညီမေလးမိသားစု ပတ္၀န္းက်င္ မွာလဲၾကည့္ လူတစ္ေယာက္က သူ႕ဟိုဘ၀ေတြကအျပစ္က အက်ိဳးေပးခ်ိန္ေရာက္လာရင္ .... ျပသနာေတြက ပူေလာင္ိလိုက္တာ ေဟာ အခ်ိန္လဲတန္ေယာ တနည္းနည္းနဲ႕ေျပလည္ သြားတာပဲ ကိုယ္ျပဳတဲ့ကံ ကိုယ္သာခံရမယ္ေလ .....

သူတို႕ဘာသာက ဂီတနဲ႕ အေပ်ာ္နဲ႕ ဂုဏ္ေတြနဲ႕ ယံုတမ္းစကားေတြနဲ႕ တဏွာနဲ႕စည္းရံုးတယ္ ညီမေလးလို သာသနာေတာ္ကို ထဲထဲ၀င္၀င္မသိေသး ... အျဖဴထည္ေလးေတြက ... သူတို႕အၾကိဳက္ဆံုး သားေကာင္ေပါ့ .... နားေယာင္လြယ္ တယ္ေလ ... ကိုယ္က အျဖဴထည္ မေကာက္က်စ္တတ္ ေတာ့ သူတို႕ေကြ႕ ေကာက္ တာလဲ မျမင္ဘူးေပါ့ ....

ညီမေလးယံုတာအမအထင္

တဏွာေၾကာင့္ နံပါတ္တစ္

လူ၀င္ဆံ့လို႕ နံပါတ္ နွစ္

ေနာက္ဆံုးတစ္ခုကအေပ်ာ္ေၾကာင့္ပါ

သူတို႕ကလည္း သို႕ေလာသို႕ေလာ ရွိေနသေယာင္ အနားမွာပဲလာေနသေယာင္ ညီမေလးကို Brain Wash လုပ္ၾကမယ္ ေနာက္ဆံုး ညီမေလးက အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႕ အင္း ... ရွိတယ္ ... ယံုတယ္ ... ျဖစ္လာေရာ ... ။

ဒါေပမယ့္ ယေန႕ထိတိုင္ ... ထာ၀ရဆိုတာကို ဘယ္သူမွမေတြ႕ဘူးသလို ... ဒီေလာက္ ဖ်ားနာေနတဲ့ အားနဲေနတဲ့ ေလာကၾကီးကို လာကယ္တာမေတြ႕ေသးပါဘူး ..... ။

ေမတၱာရွင္ ေရႊျပည္သာဆရာေတာ္ ... အခုေတာ့ ဦးစိုးျမင့္ေပါ့ သူေရးဖူးတဲ့စာရွိတယ္ညီမေလး ....

တျခားဘုရားေတြက မင္းတုိ႔လူသားေတြကုိ ငါဖန္ဆင္းထားတာလုိ႔ ေဟာတယ္။

ေဂါတမဗုဒၶကေတာ့ မင္းတုိ႔လူသားေတြကုိ ဖန္ဆင္းတာ မင္းတုိ႔ကုိယ္တုိင္ပဲလုိ႔ေဟာတယ္။

သူတို႔ဘုရားရွင္ေတြဟာ ေမတၱာရွင္၊ ကရုဏာရွင္လည္းမွန္တယ္။ ဖန္ဆင္းတာလည္းမွန္တယ္ဆုိရင္-

၁) အသက္ရွည့္တဲ့သူေတြသာ ဖန္ဆင္းသင့္တယ္၊ အသက္တုိတ့ဲသူေတြျဖစ္ေအာင္ မဖန္ဆင္းသင့္ဘူး။

၂) အနာေရာဂါကင္းတဲ့သူေတြ ျဖစ္ေအာင္သာ ဖန္ဆင္းသင့္တယ္။ အနာေရာဂါမ်ားတဲ့သူေတြ ျဖစ္ေအာင္ မဖန္ဆင္းသင့္ဘူး။

၃)ရုပ္လွတဲ့သူေတြခ်ည္းျဖစ္ေအာင္သာ ဖန္ဆင္းသင့္တယ္။ ရုပ္ဆုိးတဲ့သူေတြျဖစ္ေအာင္ မဖန္ဆင္းသင့္ဘူး။

၄) အေျခြရံမ်ားတဲ့သူေတြျဖစ္ေအာင္သာ ဖန္ဆင္းသင့္တယ္။ အေျခြရံနည္းတဲ့သူေတြျဖစ္ေအာင္ မဖန္ဆင္းသင့္ဘူး။

၅) ဆင္းရဲသူေတြျဖစ္ေအာင္ မဖန္ဆင္းသင့္ဘူး။ ခ်မ္းသာသူေတြျဖစ္ေအာင္သာ ဖန္ဆင္းသင့္တယ္။

၆) အမ်ဳိးယုတ္သူေတြျဖစ္ေအာင္ မဖန္ဆင္းသင့္ဘူး။ အမ်ဳိးျမတ္သူေတြခ်ည္းျဖစ္ေအာင္ ဖန္ဆင္းသင့္တယ္။

၇) ဥာဏ္ထုိင္းသူေတြျဖစ္ေအာင္ မဖန္ဆင္းသင့္ဘူး။ ဥာဏ္ေကာင္းသူေတြျဖစ္ေအာင္ ဖန္ဆင္းသင့္တယ္။

ဒီေမးခြန္းေတြကုိ ေထာက္ဆၾကည့္လုိက္ရင္ လူသားေတြကုိ တန္ခုိုးရွင္တစ္ဦးဦးက ဖန္ဆင္းတာ မဟုတ္ေၾကာင္း ထင္ရွား ပါတယ္။

လူသားေတြဟာ မိမိကုိယ္မိမိဘယ္လုိဖန္ဆင္းခဲ့သလဲဆုိတာ ဘုရားရွင္က "ဥပရိပဏၰာသပါဠိေတာ္၊ စူဠကမၼဘဂၤသုတ္" မွာ ေဟာထားတယ္။

ဟုတ္ေက်းဇူးတင္ပါတရ္ မမ ခုလို ေျဟျပေပးလို႔ ညီမ လဲ စိတ္ထင့္ေနတာ ခုေတာ့ နားလည္သြားပါပီ စိတ္လဲ ရွင္းသြားပါျပီ ေက်းဇူးပါပဲ မမ ....

★ ★ သာဓု သာဓု သာဓု ပါ ညီမေလးရယ္ ....

(((((((( လူဆိုတာ တစ္ေယာက္တည္း အထီးက်န္ အားငယ္လာတဲ့အခါ တစ္စံုတစ္ဦး တစ္စံုတစ္ရာကို အားကိုးခ်င္လာတယ္ အေဖာ္ျပဳခ်င္လာတယ္.... အဲ့ဒီအခါမွာ ကိုယ့္ထက္သာလြန္မယ္ထင္တဲ့ တစ္စံုတစ္ရာကို တိုင္တည္အားကိုးသမႈျပဳတာမ်ိဳးပါ ပါလာတတ္တယ္.... ဒါဟာ လူ႔သဘာဝပဲ.... ဒီေတာ့ အခုအေမးရွင္အေနနဲ႔ မွားယြင္းတယ္လို႔ မဆိုသာပါဘူး.... လူသားဆန္ဆန္ ျပဳမူမႈတစ္ခုသာျဖစ္ပါတယ္....

အဲ့သလို အားကိုးရွာမယ္ဆိုရင္ သာသနာေတာ္မွာေတာ့ မိမိကိုယ္ကိုသာ အားကိုးရာရွာဖို႔ ေဟာၾကားဆံုးမေတာ္မူခဲ့ပါတယ္.... ကိုယ့္စိတ္ကို ကိုယ္ တည္ၿငိမ္ေအာင္ႀကိဳးစားၿပီး မိမိႀကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ စိတ္ညစ္စရာေတြဟာ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုတဲ့ အေၾကာင္းရင္းအစစ္အမွန္ကို ရွာေဖြပါ.... အက်ိဳးတရားေနာက္ကို မလိုက္ဘဲ အေၾကာင္းတရားအစစ္အမွန္ကို ရွာေဖြရမွာပါ.... အဲ့သလိုရွာေဖြႏိုင္ဖို႔ကေတာ့ စိတ္ဟာ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းေနဖို႔ ၾကည္လင္ျပတ္သားေနဖို႔ လိုပါတယ္....

အဲ့သလိုမွ မဟုတ္ဘဲ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုမွ တိုင္တည္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့လည္း ေလာကပါလ သမၼာေဒဝနတ္ျမတ္နတ္ေကာင္းနတ္အေပါင္းေတြကို တိုင္တည္သမႈျပဳႏိုင္ဖို႔ မိမိရဲ႕ စိတ္ကို အတန္ငယ္ၾကည္လင္ေအာင္လုပ္ၿပီး ကုသိုလ္ေကာင္းမႈတစ္ခုခုပြားမ်ားပါ... ျမတ္စြာဘုရားရွင္ရဲ႕ ဂုဏ္ေတာ္ေတြကို အာရံုျပဳၾကည္ညိဳသမႈျပဳပါ.... အဲ့သလိုဂုဏ္ေတာ္ပြားမ်ား ကုသိုလ္တရားတိုးပြားေစၿပီးတဲ့ေနာက္မွာမွ သမၼာေဒဝနတ္ေကာင္းနတ္ျမတ္ေတြ အရိယာနတ္မင္းေတြကို တိုင္တည္ၿပီး ကုသိုလ္အမွ်ေပးေဝၿပီး အဲ့ဒီကုသိုလ္ရဲ႕ သက္ေသအရာမွာ တည္ခိုင္းၿပီး ထိုကုသိုလ္အမွ်ေပးေဝတဲ့အက်ိဳးေက်းဇူးကို တုန္႔ျပန္ခ်ီးျမွင့္ေသာအားျဖင့္ အခက္အခဲကို ကူညီေပးဖို႔ ေတာင္းဆိုတိုင္တည္ႏိုင္ပါတယ္....
အဓိက လိုရင္းအခ်က္ကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္ကိုၾကည္လင္သန္႔ရွင္းတည္ၿငိမ္ေအာင္ျပဳၿပီးေတာ့မွ အခက္အခဲ စိတ္ညစ္စရာကို စိစစ္ခြဲျခားေျဖရွင္းႏိုင္ဖို႔ပါ....( မင္းကန္စီ ) ... ))))))
 
တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ထင္တတ္ၾကတယ္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶသာသနာေတာ္မွာ နတ္ဆိုတာပယ္ရမယ္ နတ္ဆိုသမွ် အသံုးမဝင္ အက်ိဳးမထူးဘူး ထင္တတ္ၾကတယ္ ထင္ေနၾကတယ္... တကယ္ေတာ့ သာသနာေတာ္မွာ နတ္ဆိုတာနဲ႔ အကုန္လံုးမပယ္ပါဘူး... ေထရဝါဒအစဥ္အဆက္ လက္ဆင့္ကမ္းသယ္ေဆာင္လာခဲ့တဲ့ ပရိတ္နိဒါန္းေတြမွာပဲ ၾကည့္ပါ.... နတ္ေတြကို မကိုးကြယ္ဖို႔ပဲ ပါတယ္ အမွ်ေဝ ေမတၱာပို႔ နတ္နဲ႔လူ လူနဲ႔နတ္ အျပန္အလွန္ခ်စ္ခင္မႈျပဳၿပီး ေကာင္းက်ိဳးသယ္ပိုးဖို႔ ေဟာၾကားခဲ့ပါတယ္.... လူသားေတြက ပလိနတ္စာနဲ႔ ပူေဇာ္ (ယာဇ္ပူေဇာ္ဖို႔မဟုတ္ပါ) အမွ်ေဝ ေမတၱာပို႔... နတ္ေတြဖက္က ျပန္လည္ေက်းဇူးတုန္႔ျပန္တဲ့အေနနဲ႔ အခက္အခဲေဘးဘယာေတြ ေစာင့္ေရွာက္ကာကြယ္ေပး.... အဲ့သလို အျပန္အလွန္ကူညီသမႈနဲ႔ အကာအကြယ္ယူလို႔ရပါတယ္... ယူဖို႔သင့္ပါတယ္... ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ေထရဝါဒသာသနာေတာ္ဟာ သံုးဆယ့္တစ္ဘံု ေရွးဘဝ ေနာက္ဘဝကို ပယ္တဲ့အယူဝါဒမဟုတ္ဘဲ နတ္ဘံု နတ္ရြာေတြရွိတယ္လို႔ လက္ခံထားတဲ့ ဝါဒမို႔ပါ....

ဒါကို တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ လူေတြက နတ္မွန္သမွ် အကုန္ပယ္ရမယ္ နတ္ကိုယံုၾကည္ရင္ ေထရဝါဒမစစ္ဘူး မိရိုးဖလာအဆင့္ပဲရွိတယ္လို႔ ထင္ေနၾကတယ္.... အမွန္က ပူေဇမိ နဲ႔ ဂစၦာမိကို မသဲကြဲတာ... ပသတာ နဲ႔ ကိုးကြယ္တာကို မကြဲျပားၾကတာ... သံုးဆယ့္ခုနစ္မင္း အစိမ္းေသနတ္ကို ယာဇ္ပူေဇာ္တာမ်ိဳး မေကာင္းတာကိုသာၾကည့္ၿပီး နတ္ျမတ္နတ္ေကာင္း သမၼာေဒဝ
နတ္မင္းေတြ အရိယာနတ္မင္းေတြကိုပါ သိမ္းက်ံဳးပစ္မွားၾကတာေတြပါ....
 
 
 ိမိစၦာ ေမွာင္မိုက္ျခင္း စိက္ကြယ္ရာျဖစ္ျခင္း ထြက္ေပါက္ပိတ္ျခင္း မလြတ္ေျမာက္နိုင္ျခင္း /// ဒိဌိ ေဆာင္ယူျခင္း သယ္ေဆာင္ျခင္း ခံယူေဆာက္တည္ျခင္း ////မိစၦာ ဒိဌိ လြတ္ေျမာက္က္ျခင္း၏ ဆန္က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာ မလြတ္ေျမာက္ျခင္းတည္မွီရာတို႔ အားေဆာင္ယူက်င့္သုံး လက္ဆင့္ကမ္းသယ္ေဆာင္ေသာသေဘာစု //////သမၼာ မ်ွတေသာ လိုက္ေလ်ာညီေထြး ျဖစ္ေသာ ၂ ဘက္ အလယ္မွလြိတ္ေျမာက္ရာလမ္းျဖစ္ေသာ ဒိဌိ………အထက္ပါအတိုင္း ဟူလို…………သမၼာ ႏွင့္ မိစၦာ အား အလင္း အေမွာင္ ဟုအျမင္ရွိသည္ ႏွင့္ အလယ္အလက္လမ္းစဥ္မွ လြတ္ခါ အစြန္း ၂ ဘက္ျဖစ္သြားတက္ေပသည္ ထိုအခါ ေသာတပန္၏ စံႏွဳန္းျဖစ္ေသာ ဒိဌိ ဝီစိကိစၥ သိလာဗတၲပမာသ ဟု ဆိုအပ္ေသာ စြန္႔ ရမည့္ ၃ပါး တြင္ ဒိဌိ ျပဳက္ရန္ခက္သြား ေပမည္ အေျကာင္းမွာ အလင္း အေမွာင္စြန္ရမည္ ဆည္းဆာ အလယ္ လမ္းစဥ္ လိုက္ရ မည္အခ်က္ေျကာင့္ ျဖစ္သည္ ထိုေျကာင့္ မိစၦာအား အေမွာင္ဟု ယူဆ၍ ရေသာ္လည္း သမၼာအား အေမွာင္၏ ဆန္က်င္ဘက္အျဖစ္ယူ ဆမထားသင့္ ေျကာင္းျမင္မိပါသည္ အမွားပါရင္က်ြႏု္ပ္ ( ေသးနုပ္ေသာက်ြန္) ၏ ဥာဏ္နည္းျခင္သာျဖစ္ပါသည္ ။
 
 
ပ႒ာန္း ေဒသနာမွာ ဒါနံ အလွဴကို ေဒတိ ေပးလွဴဧ။္ တံ ထိုအလွဴကို ဥပနိႆာ ဟ အမွီျပဳ၍ မာနံ ငါသာ လွဴ နိုင္သည္ ဆိုေသာ မာနသည္ ဥပၸဇၨတိ ျဖစ္ဧ။္ ဒိ႒ိ အယူမွား ျခင္းသည္ ဥပၸဇၨတိ ျဖစ္ဧ။္

ဆိုလိုတာက မာနျဖစ္လို ့ ဒိ႒ိ ဆိုတဲ ့အယူမွား ျဖစ္သြားတယ္လို ့ ဆိုလိုတာပါ မာန ဆိုတာ အကုသိုလ္ ေစတသိတ္ပါ ဒီေနရာ မွာလဲ ဒိ႒ိကို သာမာန္ေျပာထားေပမယ္ မိစၧာဒိ႒ိကို အရေကာက္သြားပါတယ္
ေနာက္ထပ္ သမၼာ ဆိုတာ မွန္ကန္ျခင္းအနက္ကို ေဟာတာပါ မွ်တျခင္းကို ေဟာတာမဟုတ္ပါဘူး
သမ ဆိုတဲ ့ပုဒ္က မွ မွ်တျခင္း အနက္ကိုေဟာပါတယ္
ဒီေတာ့ သမၼာ ဒိ႒ိမွန္တာ မဟုတ္ရင္ မိစၧာဒိ႒ိ မွား တဲ ့အယူကိုပဲ ေကာက္ရပါမယ္ 
မွားမွန္ ျကားမွာ အလယ္ လမ္းစဥ္ မရွိပါဘူး အမွန္လမ္းစဥ္ကို ေရွာက္ရင္ မိဇၩိမ ပဋိပဒါ လမ္းစဥ္ပါပဲ 
ဧကာယေနမေဂၢါ ဆိုတဲ ့ စကားအရ နိဗၺာန္သြားရာဟာ ဒီတစ္လမ္း ထဲရွိပါတယ္ ဲ 
 
 
အဲဒီ ဒိ႒ိ ကုိ လူသားေတြတင္ မကပါဘူး အထက္ျဗဟၼာျပည္က ျဗဟၼာႀကီးေတြေတာင္ မပါယ္သတ္နိုင္လုိ႔ ရပ္ျပစ္ရွစ္ပါးထဲ ပါေနတာေပါ့။ နိဝရဏေတြ ပါယ္သတ္နိုင္ေသာေႀကာင့္ ျမတ္ေသာဘုံဌာန စံျမန္းရေသာ္လဲ သကၠာယဒိဌိတန္းလန္းနဲ႕မိုလုိ႔ သက္တန္းကုန္ေအာက္ျပန္က် ဝက္ျဖစ္ရတာေတြ က်မ္းဂန္မွာ ရွိပါတယ္။လူသားေတြ ဒိဌိရွိေနပါေသးတယ္။ အင္း သုံးမ်ိဳးလုံး ပယ္နိုင္ျပီဆိုရင္ေတာ့ ျဗဟၼာထက္ျမတ္ေသာ ပရိယာႏြယ္ဝငိ ျဖစ္သြားျပီး အပါယ္ပိတ္သြားျပီ ။ေအာက္သံသရာကုိ ဘယ္ေတာ့မွ မက်ေရာက္ေတာ့ပါ။က်မနားလည္ေသာ ဒိဌိ အေႀကာင္းေလးပါပ။ဲ 
 
 
 
မာလု လုပ္ခ်လိုက္ျပီ  ေဂါတမဗုဒၶကေတာ့ မင္းတုိ႔လူသားေတြကုိ ဖန္ဆင္းတာ မင္းတုိ႔ကုိယ္တုိင္ ပဲလုိ႔ေဟာတယ္။ ဘယ္လိုဖန္ဆင္းတာလဲ ဆိုတာေလးရွင္းျပပါ သူမ်ားဘာသာ လက္ခံတာကို အျပစ္တင္သလိုမေျပာနဲ႕ ဖန္ဆင္ရွင္ မရွိဆိုတာဗုဒၶဘာသာဘဲ ရ်ိတယ္ က်န္ဘာသာၾကီး၃ခုက လက္ခံတယ္။
 
 
 ၃၉။ ရဟန္းတို႔ ရွည္ေသာကာလလြန္ေသာ္ တစ္ရံတစ္ခါ၌ ဤေလာကသည္ ပ်က္၏၊ ထိုအခါသည္ရွိသည္သာတည္း၊ ေလာကပ်က္လတ္ေသာ္ သတၱဝါတို႔သည္ မ်ားေသာအားျဖင့္ အာဘႆရ၁ ဘံု၌ ျဖစ္ကုန္၏၊ ထိုသူတို႔သည္ ထိုဘံု၌ စ်ာန္စိတ္ေၾကာင့္ ျဖစ္ကုန္၏၊ ႏွစ္သိမ့္ျခင္း (ပီတိ) လွ်င္ အစာရွိကုန္၏၊ မိမိတို႔ ကိုယ္ေရာင္ျဖင့္ လင္းလ်က္ရွိကုန္၏၊ ေကာင္းကင္၌ က်က္စားကုန္၏၊ တင့္တယ္ေသာ ေနရာရွိကုန္၏၊ ၾကာရွည္စြာေသာ ကာလပတ္လံုး တည္ကုန္၏။၄ဝ။ ရဟန္းတို႔ ရွည္ေသာ ကာလလြန္ေသာ္ တစ္ရံတစ္ခါ၌ ဤေလာကသည္ ျဖစ္၏၊ ထိုအခါသည္ရွိသည္သာတည္း၊ ေလာကျဖစ္လတ္ေသာ္ (သတၱဝါမွ) ဆိတ္ေသာ ျဗဟၼာ့ဗိမာန္သည္ ထင္ရွားျဖစ္ေပၚ၏၊ ထိုအခါ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ေသာ သတၱဝါသည္ အသက္ကုန္ေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္ေစ ေကာင္းမႈကံကုန္ေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္ေစ အာဘႆရဘံုမွ ေသခဲ့၍ (သတၱဝါမွ) ဆိတ္ေသာ ျဗဟၼာ့ဗိမာန္၌ ျဖစ္ေပၚ၏၊ ထိုသူသည့္ထိုဘံု၌ စ်ာန္စိတ္ေၾကာင့္ ျဖစ္၏၊ ႏွစ္သိမ့္ျခင္း (ပီတိ) လွ်င္ အစာရွိ၏၊ မိမိကိုယ္ေရာင္ျဖင့္ လင္းလ်က္ရွိ၏၊ ေကာင္းကင္၌ က်က္စား၏၊ တင့္တယ္ေသာ ေနရာရွိ၏၊ ၾကာရွည္စြာေသာ ကာလပတ္လံုး တည္၏။ 
 
၄၁။ ထိုဘံု၌ ထိုသူသည္ တစ္ေယာက္ထီးတည္း ကာလရွည္စြာ ေနရေသာေၾကာင့္ မေမြ႕ေလ်ာ္သည္ျဖစ္၍ ”တစ္ပါးေသာ သတၱဝါတို႔လည္း ဤဘံုသို႔ ေရာက္လာဘိမူ ေကာင္းေလစြ”ဟု ေတာင့္တ၏။ထိုအခါ တစ္ပါးေသာ သတၱဝါတို႔လည္း အသက္ကုန္ေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္ေစ ေကာင္းမႈကံကုန္ေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္ေစ အာဘႆရဘံုမွ ေသခဲ့ကုန္၍ ထိုသတၱဝါ၏ အေဖာ္အျဖစ္ျဖင့္ ျဗဟၼာ့ဘံု၌ ျဖစ္ေပၚကုန္၏၊ ထိုသူတို႔သည္လည္း ထိုဘံု၌ စ်ာန္စိတ္ေၾကာင့္ ျဖစ္ကုန္၏၊ ႏွစ္သိမ့္ျခင္း (ပီတိ) လွ်င္ အစာရွိကုန္၏၊ မိမိတို႔ ကိုယ္ ေရာင္ျဖင့္ လင္းလ်က္ ရွိကုန္၏၊ ေကာင္းကင္၌ က်က္စားကုန္၏၊ တင့္တယ္ေသာေနရာရွိကုန္၏၊ ၾကာ ရွည္စြာေသာ ကာလပတ္လံုး တည္ကုန္၏။၄၂။ ရဟန္းတို႔ ထိုသတၱဝါတို႔တြင္ ေရွးဦးစြာ ျဖစ္ေပၚႏွင့္ေသာ သတၱဝါအား ဤသို႔ အၾကံျဖစ္၏ -”ငါသည္ ျဗဟၼာျဖစ္၏၊ မဟာျဗဟၼာျဖစ္၏၊ လႊမ္းမိုးႏိုင္သူျဖစ္၏၊ မည္သူကမွ် မလႊမ္းမိုးႏိုင္ သူျဖစ္၏၊ စင္စစ္ (အလံုးစံုကို) ျမင္သူျဖစ္၏၊ အလိုအတိုင္း ျဖစ္ေစႏိုင္သူျဖစ္၏၊ အစိုးရသူျဖစ္၏၊ ျပဳသူျဖစ္၏၊ ဖန္ဆင္းသူ ျဖစ္၏၊ အျမတ္ဆံုးျဖစ္၏၊ စီမံသူျဖစ္၏၊ (စ်ာန္၌) ေလ့လာၿပီးသူျဖစ္၏၊ ျဖစ္ၿပီးျဖစ္ဆဲသတၱဝါတို႔၏ အဖျဖစ္၏၊ ဤသတၱဝါတို႔ကို ငါ ဖန္ဆင္းထား၏၊ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ -
 
Ba Wa Thit ‘ 
 
တစ္ပါးေသာ သတၱဝါတို႔သည္လည္း ဤဘံုသို႔ ေရာက္လာဘိမူ ေကာင္းေလစြ’ဟု ငါ့အား ေရွး၌အၾကံ ျဖစ္ခဲ့၏၊ ငါ့အား ဤသို႔ ေတာင့္တျခင္းလည္း ျဖစ္၏၊ ဤသတၱဝါတို႔သည္လည္း ဤ (ျဗဟၼာ့) ဘံုသို႔ေရာက္လာကုန္၏”ဟု အၾကံျဖစ္၏။ေနာက္မွ ျဖစ္ေပၚလာေသာ သတၱဝါတို႔အားလည္း ဤသို႔ အၾကံျဖစ္၏ -”ဤအသွ်င္သည္ ျဗဟၼာျဖစ္၏၊ မဟာျဗဟၼာျဖစ္၏၊ လႊမ္းမိုးႏိုင္သူျဖစ္၏၊ မည္သူကမွ် မလႊမ္းမိုးႏိုင္သူျဖစ္၏၊ စင္စစ္ (အလံုးစံုကို) ျမင္သူျဖစ္၏၊ အလိုအတိုင္း ျဖစ္ေစႏိုင္သူျဖစ္၏၊ အစိုးရသူ ျဖစ္၏၊ ျပဳသူျဖစ္၏၊ ဖန္ဆင္းသူျဖစ္၏၊ အျမတ္ဆံုးျဖစ္၏၊ စီမံသူျဖစ္၏၊ (စ်ာန္၌) ေလ့လာၿပီးသူျဖစ္၏၊ ျဖစ္ၿပီး ျဖစ္ဆဲသတၱဝါတို႔၏ အဖ ျဖစ္၏၊ ငါတို႔ကို ဤအရွင္ျဗဟၼာဖန္ဆင္းထား၏၊ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ -ဤဘံု၌ ဤျဗဟၼာႀကီး ေရွးဦးစြာ ျဖစ္ေပၚေနႏွင့္သည္ကို ငါတို႔ ျမင္ရကုန္၏၊ ငါတို႔သည္ကား ေနာက္မွျဖစ္ေပၚလာကုန္၏”ဟု အၾကံျဖစ္၏။၄၃။ ရဟန္းတို႔ ထိုသတၱဝါတို႔တြင္ ေရွးဦးစြာ ျဖစ္ေပၚႏွင့္ေသာ သတၱဝါသည္ အသက္လည္း သာ လြန္၍ရွည္၏၊ အဆင္းလည္း သာလြန္၍ လွ၏၊ တန္ခိုးလည္း သာလြန္၍ ႀကီး၏၊ ေနာက္မွ ျဖစ္ေပၚလာကုန္ေသာ သတၱဝါတို႔သည္ကား (ေရွးဦးစြာ ျဖစ္ေပၚႏွင့္ေသာ သတၱဝါႏွင့္ ႏွိဳင္းစာလွ်င္) အသက္လည္းတိုကုန္၏၊ အဆင္းလည္း မလွကုန္၊ တန္ခိုးလည္း နည္းကုန္၏။  
 
၄၄။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔ေသာ အေၾကာင္းသည္ ရွိေသး၏၊ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ေသာ သတၱဝါသည္ ထို (ျဗဟၼာ့) ဘုံမွ စုေတခဲ့၍ ဤ (လူ႔ဘံု) သို႔ ေရာက္လာေသာ္ လူ႔ေဘာင္မွ ရေသ့ရဟန္းေဘာင္သို႔ ဝင္ၿပီးလွ်င္ ျပင္းစြာ အားထုတ္ျခင္းကို စြဲ၍ ၿမၿမံံစြာ အားထုတ္ျခင္းကို စြဲ၍ အဖန္ဖန္ အားထုတ္ျခင္းကို စြဲ၍မေမ့ေလ်ာ့ျခင္းကို စြဲြ၍ ေကာင္းစြာ ႏွလံုးသြင္းျခင္းကို စြဲ၍ ထိုသို႔သေဘာရွိေသာ စိတ္တည္ၾကည္ျခင္းကိုရ၏၊ ယင္းသို႔ စိတ္သည္ တည္ၾကည္လတ္ေသာ္ ေရွး၌ ေနဖူးေသာ ထို (ျဗဟၼာ့) ဘဝကို ေအာက္ေမ့ႏိုင္၏၊ ထို႔ထက္ လြန္၍ မေအာက္ေမ့ႏိုင္၊ ထိုသူသည္ ဤသို႔ ဆို၏ -”အၾကင္အသွ်င္သည္ ျဗဟၼာျဖစ္၏၊ မဟာျဗဟၼာျဖစ္၏၊ လႊမ္းမိုးႏိုင္သူျဖစ္၏၊ မည္သူကမွ်မလႊမ္းမိုးႏိုင္သူျဖစ္၏၊ စင္စစ္ (အလံုးစံုကို) ျမင္သူျဖစ္၏၊ အလိုအတိုင္း ျဖစ္ေစႏိုင္သူျဖစ္၏၊ အစိုးရသူျဖစ္၏၊ ျပဳသူျဖစ္၏၊ ဖန္ဆင္းသူျဖစ္၏၊ အျမတ္ဆံုးျဖစ္၏၊ စီမံသူျဖစ္၏၊ (စ်ာန္၌) ေလ့လာၿပီးသူျဖစ္၏၊ ျဖစ္ၿပီးျဖစ္ဆဲ သတၱဝါတို႔၏ အဖျဖစ္၏၊ ငါတို႔ကို ယင္းအရွင္ျဗဟၼာ ဖန္ဆင္းထား၏၊ ထို (ျဗဟၼာ) သည္ (ျဖစ္ေပၚျခင္းမရွိ၍) ျမဲ၏၊ (ေသျခင္းမရွိ၍) ခိုင္ျမဲ၏၊ (ထာဝစဥ္ရွိေန၍) တည္ျမဲ၏၊ ေဖာက္ျပန္ျခင္းသေဘာ မရွိ၊ (ထို႔ေၾကာင့္) ျမဲေသာ အရာတို႔ႏွင့္ တူစြာ တည္ျမဲတိုင္းပင္ တည္လတၱံ႕၊ ထိုအရွင္ျဗဟၼာ ဖန္ဆင္းထားေသာ ငါတို႔သည္ကား (ျဖစ္ေပၚျခင္းရွိ၍) မျမဲကုန္၊ (ေသျခင္းရွိ၍) မခိုင္ျမဲကုန္၊ အသက္တိုကုန္၏၊ ေသျခင္းသေဘာရွိကုန္၏၊ (ထို႔ေၾကာင့္) ဤ (လူ႔) ဘံုသို႔ေရာက္လာကုန္၏”ဟု ဆို၏။ရဟန္းတို႔ ဤသည္ကား ပဌမ အေၾကာင္းတည္း၊ ယင္းကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ယင္းကို စြဲမွီ၍ အခ်ဳိ႕တည္ျမဲ အခ်ဳိ႕မတည္ျမဲ အယူရွိကုန္ေသာ အခ်ဳိ႕ေသာသမဏျဗာဟၼဏတို႔သည္ အတၱကိုလည္းေကာင္း ေလာကကိုလည္းေကာင္း အခ်ဳိ႕တည္ျမဲ၏ အခ်ဳိ႕မတည္ျမဲဟု ျပကုန္၏။ (၁-၅)
 
 
 ဒီဃနိကာယ္- ျဗဟၼဇာလသုတ္ ဧကစၥသႆတဒိ႒ိ  
 
 
 အဲ့ဒီေတာ့ သူ႕မွာ အယူအဆတစ္ခု ဘယ္လုိေပၚလာတုန္းဆုိရင္ “အဲ့ဒီ ျဗဟၼာႀကီးက ငါမရွိခင္ ကတည္းကရွိေနတဲ့ျဗဟၼာႀကီး။ သူကဟုိမွာရွိေနတုန္း ငါကေသရတယ္။ သူသိပ္အသက္ရွည္တယ္။ သူက ေသမွာမဟုတ္ဘူး။ ငါပဲေသရတယ္” ဆုိၿပီးေတာ့ အဲ့ဒီလုိေတြးတာကေနၿပီးေတာ့ သူကလူေတြကုိ တဆင့္ ျဖန္႔တယ္ေပါ့။ “မဟာျဗဟၼာဆုိတာ၊ ေလာကႀကီးကုိဖန္းဆင္းတာရွိတယ္။ ငါ့လည္းသူဖန္ဆင္းဆာ။ ငါက အေစာႀကီးေသရၿပီး၊ အခုလူ႕ျပည္မွာ လာျဖစ္ရတယ္” ဆုိၿပီး သူကေန လုိက္ေဟာလုိက္တာနဲ႔ “ထာ၀ရ ဘုရားဖန္ဆင္းတယ္” ဆုိတဲ့ အယူအဆေပၚလာတယ္လုိ႔ ဒီဃနိကာယ္ျဗဟၼဇာလသုတ္မွာ ဒီလုိေဟာ ထားတယ္ေနာ္။ ဒါ “ထာ၀ရဘုရား အယူအဆ” ဆိုတာ အဲ့ဒီက အစေပါ့။“ေလာကကုိ ျဗဟၼာက ဖန္ဆင္းတယ္ဆုိတဲ့ အယူအဆဟာ မေတာ္တဆေပၚလာခဲ့တဲ့အယူအဆ တစ္ရပ္ပဲ “ တကယ္ကေတာ့ သူဘယ္သူမွဖန္ဆင္းတာမဟုတ္ဘူး။ ကုိယ့္အေတြးနဲ႔ကုိယ္ စဥ္းစားရာက ဒီအယူအဆတစ္ရပ္ေပၚလာတယ္လုိ႔ေျပာတာ။ (ေဒါက္တာ နႏၵမာလာဘိဝံသ)

 
ကမၻာႀကီး သက္တမ္းေစ့၍ ပ်က္ေသာအခါ ကမၻာေပၚရွိသတၱ၀ါမ်ား အထက္ျဗဟၼာ့ဘုံ၌ျဖစ္ ၾကရသည္။ ကမၻာပ်က္ေသာအခါ ကမၻာႀကီးကိုေလာင္ေသာ မီးအရွိန္ေၾကာင့္ေအာက္ေအာက္ နတ္ဘုံ ျဗဟၼာ့ဘုံ မ်ားလည္း ပ်က္ၾကရသည္။ ကမၻာသစ္တည္ေသာအခါေအာက္ေအာက္ ျဗဟၼာ့ဘုံမ်ားလည္း အသစ္အသစ္ျပန္ လည္ ျဖစ္တည္ၾကရပါသည္.။ထိုအခါ အထက္ျဗဟၼာ့ဘုံက ျဗဟၼာတစ္ဦးသည္ သက္တမ္းေစ့၍ ေသဆုံးကာ အသစ္တည္ေသာေအာက္က ျဗဟၼာ့ဘုံတြင္ ျဗဟၼာျဖစ္လာခဲ့သည္။ သူတစ္ဦးတည္းသာစ်ာန္သမာပတ္ျဖင့္ ေနထိုင္ရင္းက ``တစ္ပါးေသာ သတၱ၀ါမ်ား ဤဘုံသို႔ေရာက္လာရင္ေကာင္းမွာပဲ``ဟု တမ္းတမိသည္.။တစ္ဦးတည္း ေနရသည္မွာ ၾကာလာ ေသာေၾကာင့္ မေပ်ာ္မရႊင္ျဖစ္ရာကတမ္းတမိျခင္းျဖစ္သည္..။ ထိုအခါ၌ အထက္ျဗဟၼာ့ဘုံမ်ားက ျဗဟၼာမ်ားေသလြန္ေသာအခါ ထိုျဗဟၼာသစ္ဘုံသို႔ ေရာက္ရွိလာၾကပါသည္။ ပထမဆုံးေရာက္ေနေသာျဗဟၼာႀကီးက ေနာက္မွေရာက္လာေသာ ျဗဟၼာမ်ားကို သူတမ္းတလိုက္၍ ေရာက္လာျခင္းေၾကာင့္ သူဖန္ဆင္းလိုက္ေသာ သားသမီးမ်ားဟု ယူဆေလသည္..။ေနာက္မွ ေရာက္လာေသာ ျဗဟၼာတို႔ ကလည္း ေရွ႕ဦးစြာေရာက္ႏွင့္ေနေသာျဗဟၼာႀကီးသည္ သူတို႔ကို ဖန္ဆင္းသူ သူတို႔ အဖဘုရားဟု ယူဆၾက ေလသည္..။ေရွးဦးျဗဟၼာႀကီးသည္ ေနာက္မွေရာက္လာေသာ ျဗဟၼာမ်ားထက္ သက္တမ္း၊အေရာင္အလင္း တန္ခိုးစသည္ျဖင့္ အစစအရာရာ သာလြန္ပါသည္။ ေနာက္မွေရာက္လာၾကေသာျဗဟၼာမ်ား ေသဆုံးသြားေသာအခါ လူ႔ျပည္သို႔ေရာက္လာၾကပါသည္။လူ႔ျပည္ မွာလည္း ကမၻာသစ္တည္ကာ လူေတြအမ်ားႀကီးေရာက္ေနၾကခ်ိန္ျဖစ္ပါသည္။ျဗဟၼာ့ျပည္က ေရာက္လာၾက ေသာသူမ်ားသည္ အထုံ၀ါသနာအလိုက္စ်ာန္က်င့္စဥ္မ်ားကို က်င့္ၾကံၾကသည့္အခါ ေရွ႕ဘ၀(တစ္ဘ၀ကိုသါ)ေအာက္ေမ့ႏိုင္ေသာ ဉာဏ္ကို ရရွိလာၾကသည္..။ (ႏွစ္ဘ၀သုံးဘ၀ စသည္ျဖင့္ဘ၀အဆက္ဆက္ကို ေတာ့ မေအာက္ေမ့ႏိုင္ပါ)။ သူတို႔၏ အဘိညာဏ္ျဖင့္သူတို႔ေနထိုင္ခဲ့ရာျဗဟၼာ့ဘုံႏွင့္ သူတို႔ကို ဖန္ဆင္းခဲ့သည္ဟု ယူဆခဲ့ေသာျဗဟၼာႀကီး ကို ေအာက္ေမ့သတိရလာၾကသည္..။ သူတို႔ဉာဏ္မ်က္စိျဖင့္လွမ္းၾကည့္ေနခ်ိန္တြင္ ျဗဟၼာႀကီးလည္း သက္ ရွိထင္ရွား ရွိေနဆဲပင္..။ထိုအခါ သူတို႔က ``ငါတို႔ကို ဖန္ဆင္းေသာ မဟာျဗဟၼာႀကီးသည္ အလြန္တန္ခိုးႀကီးေလစြာ့။ သတၱ၀ါေတြကိုလည္း ဖန္ဆင္းနိဳင္တယ္။ ပ်က္စီးျခင္းသေဘာေသဆုံးျခင္းသေဘာမရွိ ျမင့္ျမတ္လွ ပါေပစြာ့။ တစ္ေလာကလုံး၏ အျမတ္ဆုံးအျဖစ္ေပစြာ့`` ဟု မွတ္ယူသြားၾကေလေတာ့သည္..။

 
အမွန္က သူတို႔သာ ႏွစ္ဘ၀သုံးဘ၀ျမင္ႏိုင္ေသာ ဉာဏ္မ်က္စိရွိခဲ့ပါလွ်င္ သူတို႔ကို ဖန္ဆင္းသူဟုသူတို႔ကိုးကြယ္ေန ၾကေသာ ျဗဟၼာႀကီးလည္း သူတို႔လိုပင္ အထက္ျဗဟၼာ့ဘုံကေနဆင္းသက္လာသည္ကို သိျမင္သြားႏိုင္ပါ သည္။ထိုသို႔ဆိုလွ်င္ ဖန္ဆင္းရွင္အယူ၀ါဒ ျဖစ္ေပၚရန္ အေၾကာင္းမရွိပါ။သူတို႔ကိုယ္တိုင္ စ်ာန္အဘိဉာဏ္ရပုဂၢိဳလ္ႀကီးမ်ားျဖစ္ပါလွ်က္ သူတို႔ကစတင္၍ ဖန္ဆင္းရွင္၀ါဒကို စြဲၿမဲ စြာ မွတ္ယူလာခဲ့ၾကပါသည္..။မွန္းဆပူေဇာ္လာခဲ့ၾကသည္.။ ေနာင္လာေနာက္သားမ်ားကလည္း သူတို႔ကိုးကြယ္လာခဲ့ေသာ ဖန္ဆင္းရွင္ႀကီးကို ဆက္လက္ကိုးကြယ္လာရာက အစျပဳကာဖန္ဆင္းရွင္ တန္ခိုး ေတာ္ရွင္ ေကာင္းကင္ဘုံတြင္ အၿမဲတည္ေနေသာ၊မေသဆုံးေသာထာ၀ရဘုရားအယူအဆျဖစ္ေပၚလာ ခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္..။

 
 ျမတ္စြာဘုရားရွင္က ဒီဃနိကာယ္- ျဗဟၼဇာလသုတ္ ဧကစၥသႆတဒိ႒ိအခန္းတြင္ ဖန္ဆင္းရွင္၏ဇစ္ျမစ္ကို ေဟာၾကားထား ေတာ္မူခဲ့ပါသည္..။(အရွင္ဇဝန)

 
 ခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစရွင္ ......

No comments:

Post a Comment