Saturday, May 10, 2014

သတၱ၀ါ



ေမာင္ေလး သက္ေ၀ျဖိဳးေမးထားတာပါ ..... အားလံုးလဲသိသင့္တယ္ ထင္လို႕ ခ်တ္ေဘာက္မွာေျဖရမယ့္အစား ... ပိုစ့္တင္ေပးတာပါ ....။

★ အမ …. ေမးစရာရွိတယ္ဗ်ိဳ႕

★ ★ ေမး

★ စၾကာ၀ဠာအနႏၱအတြင္းမွာ ရွိတယ့္ သတၱ၀ါအနႏၱရဲ႕ အေရအတြက္ဟာ ကိန္းေသလား။ တိုလားသလား။ ဒါမွ မဟုတ္ေလွ်ာ့နည္းသြားတာလား။

★ ★ အနႏၲေလ

★ အနႏၱဆို မေရတြက္နိင္တာကိုပဲေျပာတာ … တိက်တယ့္ အတိုင္းတာ ပမာဏေတာ့ ရွိၿပီးသားပဲကို မဟုတ္ဘူးလား။ တရားတပုဒ္ ထည္းမွာ ဥပမာ ျပထားတယ္

ယုဇနာ ၅၀၀ အနားတဖက္စီ က်ယ္တယ့္ ကန္းႀကီးထည္းက မုန္႔ညွင္းေစ့ေတြ ျဖည့္ထားသလို သတၱ၀ါေတြက ေလာကႀကီးမွာ ျပည့္ေနတယ္တဲ့။ မေရတြက္နိင္ေအာင္ မ်ားျပားတယ္ ေရးထားပါတယ္။

အဲသတၱ၀ါေတြ ထည္းမွာ အေရတြက္အားျဖင့္ ယွဥ္လွ်င္ အနည္းက်ဥ္းေလာက္ပဲက နိဗန္ ေရာက္ၾကတယ္တဲ့ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားၾကည့္တယ္။

ဥပမာေပါ့ ကမာၻေပၚမွာရွိတယ့္ သမုဒၵယာႀကီး ၄ ဆင္းက ေရေတြဟာ အရမ္းမ်ားပါတယ္။ အဲမ်ားျပားလွတယ့္ ေရေတြထည္းက ေနၿပီးေတာ့ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ေရစက္ေလး တစ္စက္စာ ပမာဏရွိတယ္ ေရေလးဟာ အာကာသထည္းကို လြင့္စင္ဆံုးရႈံးေနတယ္ဆိုပါစို႔...
ေရစက္ေလး တစ္စက္ရယ့္ ပမာဏဟာ မမ်ားျပားဘူးဆိုတာမွန္ပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ အဲဒီလိုပဲ အၿမဲဆံုးရႈံးသြားမယ္ဆိုရင္ တေန႕ေန႕ တခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ သမုဒၵရာ ႀကီးထည္းမွာ ေရေတြအားလံုးကုန္သြားမယ္ဆိုတာ ေသခ်ာပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က်ေရာက္ဖိုု႔ အရမ္းၾကာခ်င္ၾကာလိမ့္မယ္။

ဒါေပမယ့္ ကုန္သြားမွာပဲ မလား။ အဲဒီကုန္သြားတယ့္ အခ်ိန္ကို ကၽြန္ေတာ့တို႔ မမွီနိင္ ပါဘူး... ဒါေပမယ့္ ကုန္သြားမယ္ဆိုတာ ႀကိဳသိနိင္တယ္ မလား.....အဲအေၾကာင္းျပခ်က္က ယုတၱိရွိတယ္မလား။

အဲဒီလိုပဲ စၾကာ၀ဠာ အနႏၱမွာ ရွိေနတယ့္ သတၱ၀ါေတြ ကို သမုဒၵရာ ႀကီးလိုသေဘာထား။ အာကသထည္းကို လြင့္စင္ ဆံုးရုံးသြားတယ့္ေရစက္ကေလးကို နိဗါန္ ေရာက္သြားတယ့္ အေရတြက္လို႔ မွတ္ၾကည့္ၾကမယ္။

ဒီအတိုင္း ဆိုရင္ ဆက္ၿပီးသြားမယ္ ဆိုရင္ မွန္းဆလို႔ မရနိင္ေအာင္ ေ၀းကြာလွတယ့္ တေန႔မွာ ေလာကႀကီးမွာ သတၱ၀ါေတြ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းေပ်ာက္ကြယ္သြားလိမ့္မယ္။

သံသရာေလာကႀကီးက အၿမဲတည္ၿမဲတယ္ ဆိုတယ့္ ယူဆရင္ အဲလိုတည္ၿမဲဖို႕ အတြက္ အသစ္သစ္ေသာသတၱ၀ါေတြက အဲေလ်ာ့နည္းသြားတယ့္ နိဗါန္ေရာက္သြားတယ့္ အေရတြက္ကို အစားထိုးဖို႔ အသစ္ေတြ ျဖစ္ေပၚေနရမယ္။

အဲဒါေၾကာင့္ အမ ကို ေမးၾကည့္တာေလ... အမ ဘယ္လိုယူဆလဲဆိုတာ.....

အနႏၱသတၱ၀ါတို႔ရဲ႕ အေရတြက္ဟာ ကိန္းေသလား။ ေလွ်ာ့နည္းေနတာလား။ တိုးပြားေနတာလား။ ဆိုတာ.....

အနႏၱ ဟူေသာ အေျဖဆိုရင္ေတာ့ နားမလည္နိင္စရာ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။

အေျဖဟာ သံုးခုထည္းက တစ္ခု ျဖစ္ရမယ္။ ကိန္းေသလား.... တိုးေနတာလား.. ေလွ်ာ့သြားတာလား တစ္ခုခုေပါ့။

မေရတြက္နိင္ေအာင္မ်ားျပားတာကုိ အနႏၱလို႔ ပဲေခၚပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အနႏၱဟာ လူသာမန္ေတြမေရတြက္နိင္လို႔သာ အနႏၱလို႔သတ္မွတ္ထားတာမဟုတ္လား။
သူ႔မွာ တိက်တယ့္ အတိုင္းတာ အေရတြက္ ပမာဏကေတာ့ ရွိၿပီးသားပါ။

★ ★ နိဳး … ေမာင္ေလးက ကိန္းေသ တြက္ထားသလိုပဲ ….. ဆိုကေရးတီးက … အင္ဖန္နတီဆိုတာကို လြန္ခဲ့တဲ့ နွစ္ ၅၀၀ မတိုင္ခင္ကမွ … သိလာတာ …။

အင္ဖန္နတီဆိုတဲ့ စကားကို ဗုဒၶက … ဟိုးးး လြန္ခဲ့တဲ့ နွစ္ေပါင္း ( ၂၆၀၀ ) ေလာက္ ကတည္းက ေဟာ ခဲ့တာ…

သခၤ်ာ ဘာသာ ျပီးေတာ့ တြက္ခ်က္တာပါတဲ့ ဘာသာအားလံုးမွာ အင္ဖန္နတီဆိုတာ ရွိတယ္ ေမာင္ေလး …

၂၀ ကို ၆ နဲ႕ စားၾကည့္ေလ …. ဒီေတာ့ အမတို႕က Infinity သေဘာတရားကို မပစ္ပယ္သင့္ဘူး။

((( ယုဇနာ ၅၀၀ အနားတဖက္စီ က်ယ္တယ့္ ကန္းႀကီးထည္းက မုန္႔ညွင္းေစ့ေတြ ျဖည့္ထားသလို သတၱ၀ါေတြက ေလာကႀကီးမွာ ျပည့္ေနတယ္တဲ့။ ))) ေမာင္ေလး ေျပာတဲ့ ကန္ၾကီးထဲမွာ အင္ဖန္နတီ (Infinity ) ကိုထည့္သြင္း ဆင္ျခင္ လိုက္ …အဲ့တာေမာင္ေလးလိုခ်င္တဲ့ အေျဖပဲ …။

★ စိတ္ညစ္ေနၿပီလား ခဏခဏ ေခါင္းလာစားလို႔

★ ★ ညစ္ပါဘူးး

★ အားေတာ့ နာပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ တာ၀န္က ေမးရမွာပဲ
စိတ္ထည္းကေတာ့ ေမတၱာေတြပို႔ေနေလာက္ပါၿပီ က်န္းမာပါေစ ခ်မ္းသာပါေစဆိုၿပီး။
ေနာက္တစ္ခု.. စဥ္းစာမိတာ အမ ဟိုေန႕က ေရးတယ့္ ဓါတ္၆ ပါးအေၾကာင္းကို
အမ ေရးထားတာေလးေတြ႔တယ္

★ ★ အင္း

★ အတိုခ်ဳပ္ေျပာရ ရင္ေတာ့ ရုပ္နဲ႔ နာမ္ ေပါင္းစပ္ တည္ရွိေနမွ သတၱ၀ါလို႔ ျဖစ္လာတယ္ဆိုရင္
ရုပ္သာရွိ နာမ္မရွိ၊ နာမ္သာရွိ ရုပ္မရွိတယ့္ ျဗဟၼာ ေတြၾကေတာ့ သတၱ၀ါလို႔ ေခၚလုိ႔ မရဘူးေပါ သူတို႔ကို သတၱ၀ါးစာရင္းသြင္းလို႔ မရေတာ့ဘူးေပါ့
ရုပ္သာရွိၿပီးနာမ္မရွိတယ့္ ျဗဟၼာေတြၾကေတာ့ သစ္ပင္ေတြ ေက်ာက္ရုပ္ႀကီးေတြနဲ႔ ဆင္မေနဘူးလား ....။

★ ★ ေမာင္ေလးေရ .... အမက အဘိဓမၼာကို ... အေျခခံေတာင္ မေလ့လာဘူးေသးပါဘူ း ... ခုမွ ေလ့လာဖို႕ ဆရာေတာ္ေတြနဲ႕ အကိုေတာ္ေတြကို အကူအညီေတာင္းထားတုန္းပါ .... ဒီေတာ့ အဘိဓမၼာနဲ႕ပတ္သက္တာဆို ... ေျပာင္ေျပာင္ ( မင္းကန္စီ ) ကိုေမးရင္ ပိုသင့္ေတာ္ ပါလိမ့္မယ္ .... အမသိသေလာက္ရွင္းျပရရင္ .....

သတၱ၀ါဆိုတာ …. သတၱ + အာ၀ါသ ဆိုတဲ့ ပါဋိစကားကလာတာပါ
သတၱ ဆိုတာကေတာ့ …. ၃၁ ဘံုမွာ ကိေလသာဆိုတဲ့ တပ္မက္မွဳ တဏွာ အေစးနဲ႕ မလႊတ္နိုင္ေအာင္ ျငိကပ္တြယ္တာတတ္ၾကတဲ့ သူေတြကို သတၱလို႕ေခၚျပီး ….

အာ၀ါသဆိုတာကေတာ့ …. ေနရာဌာနကုိေတာ့ ေခၚတာပါ ….

ဒီေတာ့ သတၱ၀ါဆိုတဲ့ အဓိပါယ္ဟာ …. ကိေလသာမွ မလြတ္ကင္းနိဳင္သူမ်ား ရဲ႕ ေနရာ ဌာနလို႕အဓိပါယ္ရတာေပါ့ ….

လူ႕ဘံု … နတ္ဘံု … အားလံုးကိုေခၚတာပါ …
တိရိစၦန္တို႕မွာေတာ့ သူတို႕ေနရာေလးဟာ သူတို႕ရဲ႕ အာဝါသပါ ...

တခုေတာ့ရွိပါတယ္ …. ရဟႏၲာေတြက တဏွာေတာ့မရွိေတာ့ဘူး ၃၁ဘုံကုိ မတြယ္တာ ေတာ့ဘူး … ဒါေပမယ့္တင္စားေသာ ရုဠွီနည္း အားျဖင့္ သတၱဝါလို႕ေခၚနိုင္ ပါတယ္ …

ဥပမာ ငယ္ငယ္တထဲက ၀ဲေပါက္သူတစ္ေယာက္ကို …၀ဲထူလို႕ေခၚေနၾကရာကေန … ၾကီးလာေတာ့လဲ … ၀ဲမေပါက္ေတာ့ေမမယ့္ ..ေခၚေနက်အတိုင္း …၀ဲထူလို႕ေခၚမိေနတာေပါ့ … ဒါမ်ိဳးကုိ ရုဠွီနည္းလို႕ေခၚ ပါတယ္ ..။

ဘုရားက လႊဲရင္ အားလံုးကို သတၱဝါလို႕ သုံးပါတယ္ တစ္ေယာက္ခ်င္းအတြက္ေတာ့ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိလည္း ကုိယ့္ သတၱဝါသပဲ ...

အထြတ္အျမတ္ထားေသာ ဘုရားမွတစ္ပါး တဏွာ မရွိေတာ့တဲ့ ရဟႏၱာကိုေတာင္ သတၱ၀ါလို႕ ေခၚေသးတာ …က်န္တာအားလံုးကိုသတၱ၀ါလို႕ေခၚတာေပါ့ ….

★ ★ ျပီးေတာ့ အသညသနဲ႕ အရူပဘံုသားေတြဟာ … အယူမွားျပီး အဲ့ဘံုကို ေရာက္ကုန္ၾကရတာ … သူတို႕ေတြက စ်ာန္ရျပီး …

ေၾသာ္ …ေလာကမွာ စိတ္ဆိုတဲ့ … နာမတရားသာမရွိရင္ … ဘယ္ေလာက္ ဒါဏ္ရာ ..အနာေတြကိုယ္မွာရေနပါေစ … မဆင္းရဲနိဳင္ဘူးလို႕ အယူမွားသြားတဲ့ သူက …
ရုပ္မရွိတဲ့ … အသညသဘံုကိုေရာက္ေတာ့တာ …

ဒီလိုပဲ …ရုပ္သာမရွိပါေစ … ငါ့မွာ ဘာေ၀ဒနာမွ … ဘာေ၇ာဂါမွ မျဖစ္ေတာ့ ဘူး ခ်မ္းသာ ေလစြလို႕ …. အယူမွားတဲ့ သူေတြကေတာ့ … အရူပ ဘံုကိုေရာက္ေ၇ာ …

သူတို႕က ရူပ အရူပဆိုတဲ့ ကုသလိုလ္ဆိုတဲ့ ကံေၾကာင့္ျဖစ္တာ … ကံကုန္တာနဲ႕ လူေတြလိုပဲ …ျပန္ျပီးလည္ရတာ …

သိတ္တတ္ၾကတာေလ … ဒါေၾကာင့္ သူတို႕အတတ္နဲ႕ သူတို႕စူး … အဲ့ဘံုေတြေရာက္ျပီး … ဘုရားနဲ႕ လြဲ လြဲေနတတ္ေရာ … တရားနာလို႕ ဘုရားလွဴလို႕မွမရတာကို …
ဒါေၾကာင့္ မေရာက္သင့္တဲ့ေနရာ ရပ္ျပစ္ရွစ္ပါးထဲ သူတို႕ဘံုေတြထည့္ထားတာ ….

★ ★ ျဗဟၼာဘံုေတြမွာ … သုဒၶါ၀ါသ ( ၅ ) ဘံုကေတာ့ … အရိယာေတြခ်ည္းေနလို႕ သူေတာ္စင္ေတြ ေနတဲ့ … စင္ၾကယ္တဲ့ … ျမတ္ေသာဘံု ( အရိယ ဘ၀ဂၢ ) လို႕ေခၚတယ္။

ဒိထက္ျမတ္တဲ့ ဘံုျဖစ္တဲ့ …. ဟိုး အထက္ဆံုး ေန၀သည နာသညာ ယတန ဘံုကေတာ့ …အျမင့္ဆံုး … အျမတ္ဆံုးဘံုျဖစ္လို႕ … သဗၺဘ၀ဂၢ (သဗၺဘ၀ဂ္ ) လို႕ေခၚတာေပါ့ …။

ေနာက္တစ္ခုက …. သတၱ၀ါေတြမွာ … အၾကမ္းအားျဖင့္ ….
ကမၼဇရူပ
ဥတုဇရူပ
စိတၱဇရူပ
အာဟာရဇရူပ ……
စတဲ့ အသီးအပြင့္ ေသြးသားစတဲ႕ရုပ္ကုိ ျဖစ္ေစတဲ႕အေၾကာင္းတရား ၄မ်ိဳးရွိရာမွာ ...

သစ္ပင္ ေတြမွာကေတာ့ ...

စိတၱမရွိ စိတၱဇရုပ္မရွိ
စိတ္လည္း မရွိလို႕ စိတ္ေၾကာင့္ျဖစ္တဲ႕ရုပ္လည္းမရွိပါဘူး

ကမၼ မရွိ ကမၼဇရုပ္မရွိ
ကာယ ၀ဇီ မေနာ စတဲ့ ကံေတြ မရွိတဲ့ အတြက္ …. ကံေၾကာင့္ျဖစ္ေသာရုပ္မရွိ ပါဘူး …

ဥတုရွိ တဲ့အတြက္ တုဇရုပ္ နဲ႕
အာဟာရရွိတဲ့ အတြက္ အာဟာရဇရုပ္ ရွိပါတယ္ ….

ဒါေၾကာင့္ သစ္ပင္ေတြကို သတၱ၀ါလို႕မေခၚတာေပါ့ ….

ကဲ ဒါဆို …ငါ့ေမာင္ေလးက ရူပ အရူပ ျဗဟၼာ နဲ႕ သစ္ပင္ ခြဲတတ္ျပီေပါ့ေနာ္ ….

( အကိုေတာ္ ဆရာေတာ္ အရွင္ ဥာဏိသရ Ashin Nanissara ကိုဦးတင္လွ်က္ )

ခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစရွင္ ....

Comments ..... 
မင္းကန္ စီ
အနႏၱ ဆိုတဲ့ အယူအဆမွာညီအစ္ကိုေတာ္ေတြးသလို က်ေနာ္တို႔လည္း ေတြးဖူးတယ္... ဧရာမပုပ္ေတာင္းႀကီးထဲ မုန္ညင္းေစ့ေတြထည့္ တစ္လံုးစီယူပစ္.... တစ္ေန႔ေန႔ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ေတာ့ အဲ့ဒီမုန္ညင္းေစ့ေတြ ကုန္ကိုကုန္သြားရမယ္.... ဒါဆို တို႔တေတြလည္း ဘာမွလုပ္မေနနဲ႔ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ကၽြတ္တဲ့စာရင္းထဲ ပါကိုပါမွာပဲ လို႔ေလ....
ဒါေပမယ့္ ျမတ္စြာဘုရားေဟာေတာ္မူခဲ့တာ စၾကာဝဠာအနႏၱပါ ထပ္ပါေသးတယ္ေလ.... မယ္လုဆိုတဲ့ ေဒၚအိုဇာႀကီးေျပာသလို အင္ဖနတီမွာ အင္ဖနတီထပ္ေျမာက္ေပါ့.... ဟုတ္ကဲ့လား.... ဒါဆို စၾကာဝဠာတစ္ခုခ်င္းမွာ သတၱဝါအနႏၱ... စၾကာဝဠာအနႏၱက သတၱဝါအနႏၱ...........
ဘယ္မွဆံုးႏိုင္ပါလိမ့္..........................
 ((( အတိုခ်ဳပ္ေျပာရ ရင္ေတာ့ ရုပ္နဲ႔ နာမ္ ေပါင္းစပ္ တည္ရွိေနမွ သတၱ၀ါလို႔ ျဖစ္လာတယ္ဆိုရင္
ရုပ္သာရွိ နာမ္မရွိ၊ နာမ္သာရွိ ရုပ္မရွိတယ့္ ျဗဟၼာ ေတြၾကေတာ့ သတၱ၀ါလို႔ ေခၚလုိ႔ မရဘူးေပါ သူတို႔ကို သတၱ၀ါးစာရင္းသြင္းလို႔ မရေတာ့ဘူးေပါ့
ရုပ္သာရွိၿပီးနာမ္မရွိတယ့္ ျဗဟၼာေတြၾကေတာ့ သစ္ပင္ေတြ ေက်ာက္ရုပ္ႀကီးေတြနဲ႔ ဆင္မေနဘူးလား ....။)))

ဒီေနရာမွာ မရွိတာနဲ႔ ခဏရပ္ေနတာနဲ႔ ကြာသြားပါတယ္... ရုပ္သာရွိ နာမ္မရွိတဲ့ ျဗဟၼာေတြနဲ႔ နာမ္သာရွိ ရုပ္မရွိတဲ့ျဗဟၼာေတြမွာ ရုပ္ျဖစ္စဥ္ နာမ္ျဖစ္စဥ္ေတြဟာ မရွိတာမဟုတ္ဘူး... ေခတၱခဏ စ်န္တန္ခိုးနဲ႔ ရပ္တန္႔သြားတာပါ... စ်န္ကုသုိလ္ကုန္ခ်ိန္မွာ သူတို႔မလိုခ်င္ခဲ့တဲ့ ရုပ္ေတြ နာမ္ေတြဟာ သူတို႔အလုိကိုမလိုက္ဘဲ အနတၱ အစိုးမရဆိုတဲ့ သေဘာတရားအတိုင္း ျပန္လည္ေပၚေပါက္လာရမွာပဲျဖစ္ပါတယ္... ဖေယာင္းနဲ႔ မီးဆာရွိေနရင္ မီးနဲ႔မေတြ႕ခင္သာ မီးေတာက္မစြဲေသးဘဲ မီးနဲ႔ေတြ႕ရင္ မီးေတာက္စြဲကို စြဲရမွာ သဘာဝပါ.... သတၱဝါရယ္လို႔ ျဖစ္လာၿပီး ကံကျပစ္ခ်ရာမွာ က်င္လည္ေနရကတည္းကိုက ေလာင္စာအျပည့္နဲ႔ပါ.... မီးနဲ႔မေတြ႕ေသးလို႔ ေအးခ်မ္းေနတာပါ... ကိေလသာေလာင္စာေတြ မဖယ္ႏိုင္ေသးသမွ်ေတာ့ တစ္ေန႔ေန႔တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ မီးနဲ႔ေတြ႕ရင္ ေလာင္ကိုေလာင္ရဦးမွာပါ.... ကိေလသာေလာင္စာေတြကို အကုန္အစင္ပယ္ရွင္းႏိုင္မွသာလွ်င္ အမွန္တကယ္ ရုပ္နာမ္ခ်ဳပ္ၿငိမ္းတဲ့ ေအးခ်မ္းရာအမွန္ ျမတ္နိဗၺာန္ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳရမွာျဖစ္ပါတယ္....
အဆိုပါ ျဗဟၼာေတြဟာ ရုပ္နာမ္ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြားျခင္းမဟုတ္ပါမူဘဲ ေခတၱခဏသာ ရပ္ဆိုင္းသြားတာျဖစ္ပါတယ္.... သစ္ပင္ ေတာ ေတာင္ ဆိုတဲ့ ၾသကာသေလာကနဲ႔ လားလားမွ်မဆိုင္တဲ့ သတၱေလာကသားေတြျဖစ္တဲ့အတြက္ တစ္ေန႔ေန႔ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ရုပ္နာမ္အစုံနဲ႔ ေနရင္းဌာန အပါယ္ေလးဘံုကို မလြဲမေသြ ျပန္ရဦးမွာပါ....

အဲ့သလို ေလာကသံုးပါးကို ခြဲျခားသိျမင္ႏိုင္တဲ့ ေလာကသံုးပါးမွာ အတုမရွိတဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာ မဟာလူသား သေဗၺညဳျမတ္စြာဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက အတုမရွိသေဗၺညဳဥာဏ္ေတာ္ႀကီးနဲ႔ ေလာကသံုးပါးကို ခြဲျခားေဟာေျပာခဲ့လို႔သာလွ်င္ က်ေနာ္တို႔ ယခုလိုသိႏိုင္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္... သာသနာပမွာဆိုလွ်င္ေတာ့ ညီအစ္ကိုေတာ္ရဲ႕ ယခုအျမင္မ်ိဳးဟာ ဘုရားတစ္ဆူေတာင္ လုပ္လို႔ရႏိုင္တဲ့အျမင္မ်ိဳးပါ... ခပ္တည္တည္နဲ႔ ဖိန္႔ဖိန္႔ေပါ့ေလ.. သခၤါရေလာက ၾသကာသေလာက သတၱေလာကဆိုၿပီး ေလာကသံုးပါးကို ခြဲျခားသိျမင္တာ အတုမရွိ ျမတ္စြာဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးရဲ႕ ေက်းဇူးေတာ္ပါ...။
  (((Cos Mos ေဝေနယ်ဆိုတာ တရားေဟာရင္က်ြတ္မဲ့သူ သတၱဝါဆိုတာက တရားေဟာေပးေသာ္လဲ မက်ြတ္နိုင္သူလို့သိထားပါတယ္ အမသိတာနဲ့မတူဘူးျဖစ္ေနတယ္ ရွင္းျပပါလား)))

ဟုတ္ကဲ့ အဲ့ဒီအယူကေတာ့ အခုျမန္မာျပည္မွာ ေတာ္ေတာ္ေလးေခါင္းေထာင္ေနတ့ဲ ပစၥဳပၸန္ကမၼဝါဒီအယူနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေလးဆင္ေနတယ္ဗ်.... သတၱဝါဆိုတာ ကိေလသာရွိေနသူ ဆိုပီး ယူတာေလ....
ေထရဝါဒအယူမွာေတာ့ သတၱဝါဆိုတာ ခႏၶာငါးပါး ရုပ္နာမ္တရားတို႔ကို မူလဘူတပိုင္ဆိုင္ထားသူလို႔ ဆိုလိုပါတယ္.... က်ေနာ္ေတာ့ အဲ့သလိုပဲ သေဘာပိုက္မိတယ္ဗ်ာ..
 Sa Nay Thar
က်ေနာ္ကေတာ့ ႐ုပ္ပဲ ႐ွိ ျဗဟၼဘုုံ နာမ္ပဲ႐ွိတဲ့ျဗဟၼဘုံ ကို ကက္ဆက္နဲ႔ ကဒ္ဆက္ေခြလိုပဲ မွတ္ထားလိုက္တယ္...ဒိ႒ိဆိုတဲ့ ဘတ္ထရီ ကို မျဖဳတ္ပဲ ဘ၀ကို လိုခ်င္တဲ့ တဏွာခလုတ္ကို လည္းမပိတ္ သီခ်င္းမလာေစခ်င္လို႔ ဘ၊လုပ္ရမယ္ဆိုတာ မသိတာေၾကာင္ ေခြ ဆံ ထုတ္ထားမိတဲ့သေဘာပဲ...လို႔ပဲ ျမင္တယ္ဗ်ာ...မဟုတ္လည္းျပန္႐ွင္းေပးဦးဗ်...
 မင္းကန္ စီ သူတို႔က ေခြဆံထုတ္ထားလိုက္ႏိုင္တာမဟုတ္ဘူးဗ်.... Pause ဖမ္းထားလိုက္တာဆို ပိုမွန္မယ္.... ဒါေတာင္ ခလုပ္ႏွိပ္တာမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ timer နဲ႔ဖမ္းလိုက္တာမ်ိဳးေပါ့... သတ္မွတ္ခ်ိန္ျပည့္ရင္ ျပန္ကိုျမည္လာမွာ မလြဲမေသြပါပဲ ....။

No comments:

Post a Comment